petek, 18. februar 2011

Stena v otroški sobi






(MAREC)

Odločila sem se, da mojemu sinu poživim sobico. Motiv sem videla na posteljnini Mothercare in me je takoj pritegnil. Živali in rastline so izdelane iz barvnega kartona, senčeno pa je z Distress Ink Tea dye. Izvedba je vzela kar nekaj časa, saj je bilo potrebno veliko risanja in striženja. Izdelek pa prijavljam na CRAFT-alnico, kjer hočejo motiv živali.





Material in pripomočki:
- barvni karton,
- obojestranski lepilni trak,
- Distress Ink Tea dye,
- Copic markerji.

lp, Nadja

9 komentarjev:

  1. Vau, odlično. In koliko enega dela je v tem. Zelo lepo izpade.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je lepo...pravi safari v otroškem svetu... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Opa, tole je pa bil projekt in čudovito izgleda. Vidim, da si se narezala!
    Izdelek za top3 :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau, pravi mali afriški safari :)). Zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow! Ti verjamem, ko praviš, da je bilo veliko dela! Jaz bi prej rekla OGROMNO dela! Ampak končni rezultat je tako čudovit, da se je zagotovo splačalo presedeti toliko časa s škarjami v eni in papirjem v drugi roki. ;)

    Hvala, ker sodeluješ na 23. izzivu CRAFT-alnice! ;)

    Lepo se imej,
    M.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hudo, koliko vloženega truda, a je temu primeren tudi rezulta.
    Čudovito si polepšala sobico, bravo.

    OdgovoriIzbriši
  7. AAAAAAAAAA

    To je vse iz kartona?!? S čim si pa lepila?
    Neverjetno ♥ ♥ ♥ kako prikupna sobica ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vsem!!!! Odgovarjam malo z zamudo, saj smo bili na počitnicah. Ja res je bilo kar nekaj dela, vendar se je splačalo. BojaMoja vse je narejeno iz kartona, lepljeno je z obojestranskim lepilnim trakom, nekaj pa z uhu lepilom.

    OdgovoriIzbriši
  9. Uau! Ful lepo, jaz bi tudi imela tako lepo sobo;)

    OdgovoriIzbriši